free hosting

Δωρεάν φιλοξενία

18/12/2021

Βονόρτας: «Είμαι ευχαριστημένος από την προσπάθεια – Θα μπορούσαμε να είχαμε σκοράρει»

Βονόρτας: «Είμαι ευχαριστημένος από την προσπάθεια – Θα μπορούσαμε να είχαμε σκοράρει»
<!– Βονόρτας: «Είμαι ευχαριστημένος από την προσπάθεια – Θα μπορούσαμε να είχαμε σκοράρει» • NewsPAO

Ο Γιάννης Βονόρτας έμεινε ευχαριστημένος από την εικόνα του ΠΑΟ Β’ και επεσήμανε πως το σκορ θα μπορούσε να ήταν διαφορετικό.

Αναλυτικά:

Διαβάζονται περισσότερο τώρα…

«Ναι μεν δεχτήκαμε πίεση στην αρχή, την ξεπεράσαμε. Στο β ημίχρονο ελέγχαμε το παιχνίδι, αλλά δεχθήκαμε γκολ. Είμαι ευχαριστημένος από την προσπάθεια της ομάδας. Τα Χανιά θα πρωταγωνιστήσουν στην κατηγορία και για μας, ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι. Θα μπορούσαμε να είχαμε βρει ένα γκολ. Θέλουμε να βελτιώνονται οι ποδοσφαιριστές μας, τους κοιτάξαμε στα μάτια. Καλές γιορτές σε όλους τους φιλάθλους.»

error: Content is protected !!

πηγή: newspao.gr

Original article:

Βονόρτας: «Είμαι ευχαριστημένος από την προσπάθεια – Θα μπορούσαμε να είχαμε σκοράρει».

source https://sport.news-24.gr/%ce%b2%ce%bf%ce%bd%cf%8c%cf%81%cf%84%ce%b1%cf%82-%ce%b5%ce%af%ce%bc%ce%b1%ce%b9-%ce%b5%cf%85%cf%87%ce%b1%cf%81%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%bf%cf%82-%ce%b1%cf%80%cf%8c-%cf%84/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου